4 nov. 2011

Campania trender.ro - Cosmetic Plant

Trender.ro ne propune in aceasta toamna o noua campanie by Cosmetic Plant. In cadrul campaniei de Word Of Mouth, 100 de trenderite au posibilitatea sa incerce si sa faca WOM despre trei dintre produsele din gama de ingrijire a tenului si mainilor pe baza de „Ulei de catina si masline”. Detalii despre campanie gasiti aici.

Sa le luam pe rand:

1. Crema de maini cu ulei de catina si masline -  am vazut ca s-a scris foarte mult in blogosfera de acest produs si am observat ca a fost de departe cel mai apreciat produs dintre cele 3. Recunosc ca si eu am ramas placut impresionata de ce poate face crema aceasta: hidrateaza foarte bine, fara sa lase urme grase, intra foarte repede in piele si are un miros discret si placut.

2. Lapte demachiant cu ulei de catina si masline - recunosc ca acest produs mi-a creat probleme :( Nu am reusit deloc sa ma impac cu el, asa ca am renuntat dupa cateva zile. In primul rand, tenul meu ramanea "incarcat" dupa fiecare demachiere; chiar si dupa ce am folosit 3 dischete demachiante tot nu am reusit sa indepartez urmele de fard si fond de ten (mentionez ca machiajul meu zilnic e alcatuit din fond de ten, fard, rimel si dermatograf). In doilea rand, este un demachiant prea gras pentru tenul meu si mereu trebuia sa folosesc un tonic ca sa curat urmele grase.

3. Crema contur ochi cu ulei de catina si masline - pentru acest produs as fi vrut sa am la dispozitie mai mult pentru testare, pentru ca pare un produs care promite multe pe termen lung. Crema are o  textura usoara, intra foarte repede in piele, nu lasa urme grase. Am observat dupa cateva zile ca pielea este vizil hidratata. La partea cu ridurile si cearcanele, repet, as fi avut nevoie de mai mult timp ca sa ma lamuresc cu aceasta crema.

Cat despre produsele Cosmetic Plant, in general am o parere buna si voi continua sa le incerc pentru ca sunt romanesti si chiar am incredere ca voi gasi acele produse potrivite pielii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu