1 apr. 2011

Atelier Prevention

Asa cum v-am promis revin cu impresii de la Atelierul Prevention. Pentru mine a fost prima participare la un eveniment Prevention, am tot amanat din diverse motive, insa de data aceasta mi-am facut timp.

Ce mi-a placut: organizarea a fost foarte buna, invitatii au fost din diferite domenii si toti ne-au vorbit despre ce trebuie sa facem pentru o viata mai sanatoasa, incepand de la o alimentatie corecta, sport, ingrijirea pielii si a parului si chiar ingrijirea danturii.

Au fost prezenti si reprezentantii brandului Inedit. Pentru cine nu stie, brandul Inedit este specializat in fabricarea produselor pe baza de soia nemodificata genetic. Nu am incercat niciodata aceste produse, aveam dubii cu privire la procesul de fabricatie (aici ma refer la tot felul de aditivi si E-uri), insa cei de la Inedit ne-au povestit in detaliu cum se desfasoara totul, cat de naturale si sanatoase sunt produsele. Am avut ocazia sa gust din toate produsele Inedit, asta datorita Bucatarului Petrisor care ne-a pregatit tot felul de bunatati.

La final toti participantii la atelier au primit un pachetel cu tot felul de goodies, de la reduceri consistente de la sponsori, pana produse Inedit pe care de abia astept sa le incerc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu