7 apr. 2011

Vodafone used to be nice and funny before...Maximization

Da, da, asa e, Vodafone s-a Maximizat, nu mai este ce era inainte, reclamele nu mai sunt aceleasi, eu nu ma mai uit cu drag la ele, chiar schimb postul imediat ce incepe o reclama Vodafone.

Imi aduc aminte ca, pe vremuri, cand Vodafone inca mai realiza acele reclame memorabile, obisnuiam sa imi fac playlist cu melodiile din clipuri, melodii pe care si acum le ascult cu drag. Acum, din pacate, s-au reprofilat catre alt grup de consumatori, care gusta glumele. Eu nu ma mai regasesc in ele, poate am imbatranit, dar nu, clar nu mai sunt ce erau inainte.

Va las sa va delectati cu cateva din cele mai dragute reclame Vodafone.








Voi ce parerea aveti despre vodafone? Va place Maximia sau  za old Vodafone? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu