16 iun. 2011

Dupa amiaza greceasca... in centrul vechi

In lipsa unei vacante pe litoralul elen, a decis sa fiu acolo macar cu gandul, asa ca am purces spre restaurantul Taverna Maria, ca sa ma desfat cu preparatele lor 100% grecesti.

Restaurantul e accesibil, se afla pe strada Blanari (Bucuresti, Centrul vechi). Stilul e 100% grecesc, restaurantul e micut, cu mobiler de lemn deschis, iar atmosfera este foarte intima.

Ei bine, cum am ajuns acolo am fost foarte nerabdatoare sa rasfoiesc meniul. Asadar, meniul contine in totalitate feluri de mancare grecesti, fara urma de pizza, spaghete sau alte nebunii puse acolo de umplutura. Menile variat, de la peste, pui, vita, legume, cam tot ce va pofteste inima.

Noi am servit una bucata sos tzatziki (care ulterior s-a transformat in 2 portii... de bun ce era) si souvlaki de pui. Pana sa fie gata aceste minunatii am primit din partea casei masline grase, gustoase si aromate cu paine. Maslinele au fost completate de cele 2 portii de sos tzatziki (9 Ron portia). Sosul e foarte bun, cu iaurt de capra, racoritor, indestulator pentru o persoana, un aperitiv numa' bun inainte de felul principal.

Urmatorul fel, souvlaki de pui cu cartofi prajiti, o minunatie. Carnea de pui marinata si asezonata, cartofi buni si aromati. O portie zdravana a costat 29 Ron, dar va asigur ca sa saturati si va ajunge o zi intreaga :).


Servirea reprosabila, mancarea a fost adusa la timp, la fel si nota. Cu siguranta voi reveni la Taverna Maria, mai ales ca mai am de incercat cateva feluri de mancare din meniu. Din pacate, nu am avut aparatul la mine ca sa pozez minunatiile, dar va pot delecta cu pozele de mai sus, care au fost luate de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu