29 dec. 2011

Un altfel de bucatareala

Ei bine, dupa atata carnivorism, prajitureala, maioneze si cate si mai cate din zilele ce tocmai au trecut, am decis sa fac o pauza de la carnuri sau macar sa o iau usor si cine stie poate renunt, cu timpul, la carnea rosie.

Tot rasfoind internetul in cautarea de diete, retete mai sanatoase & stuff, am gasit blogul Oliviei Steer, care a adoptat de cativa ani un stil de alimentatie vegan. Am gasit pe site-ul ei o gramada de retete vegan, delicioase si aratoase.

Iata ce mi-a facut cu ochiul. O voi executa cat de curand :). Nu-i asa ca arata delicios?



Mai multe poze si reteta in intregime le gasiti aici.

Este adevarat ca o parte din ingrediente se gasesc mai greu, insa am descoperit un magazin on-line cu delicatese bio: Vegan Life.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu