29 aug. 2011

Experienta mea Gliss

Asa cum am promis am revenit cu un feedback pentru produsele Gliss primite spre testare in cadrul campaniei initiate de trender.ro.

Bon, primit coletul, frumos ambalat, fara probleme de niciun fel, produsele intacte. Primul contact a fost uau...ambalajul negru, stilat, aspect profi. A doua zi am facut onorurile si am incercat samponul si balsamul.

Rezultat prima folosire:

- mirosul: duce a produsele profesionale folosite in saloane, cam dulce pentru gusturile mele; insa pot trece cu vederea
- samponul, dupa prima folosite, impresie buna: curata, hidrateaza, descurca incredibil de bine parul;
- balsamul...hmm. aici e problematic; avand parul rar, fin, subtire, balsamul nu facut decat sa imi plosteasca parul, e normal pentru ca balsamul are rolul de a  lasa parul moale si matasos, insa la mine era deja moale iar rezultatul nu prea fost tocmai ok.
- aspectul general dupa prima folosire: par stralucitor, aspect sanatos si fara fire rebele.

Rezultat a doua folosire:

De data aceasta am folosit doar samponul, fara balsam. Rezultatul a fost mai bun ca data trecuta: pe langa aspectul matasos, stralucitor, parul s-a "asezat" altfel, a capatat fermitate si este foarte usor de coafat.

A mai ramas de testat masca de par, pe care am inceput-o aseara , insa revin cu un review dupa cateva utilizari.

Un comentariu:

  1. Foarte frumos, sweetie!! Te invit sa iti alegi nuanta favorita a lacului de unghii pe care vrei sa il castigi in giveaway-ul meu de saptamana aceasta : http://adinapup.blogspot.com/2011/09/lacuri-de-unghii-sparitual-pic-heavy-si.html
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere