8 mar. 2011

Chick Lit

Asa cum v-am promis, multe dintre postarile mele se vor referi la cartile pe care le citesc, pe care le recomand sau de ce nu, cartile care mi-au atras atentia intr-un sens pozitiv sau negativ.

Dupa o luna intreaga de sesiune, plina de examene, proiecte, vrafuri de cursuri, mai mult sau mai putin interesante, pline de termeni scortosi, am decis ca e cazul sa imi dezmortesc mintea si sa trec la ceva mai light, usor de digerat, care nu solicita prea mult neuronii deja afectati de analizele BCG si sisteme expert de marketing.

Prin urmare, am decis sa apelez la colectia Chic, de la editura Polirom. Sunt convinsa ca ati auzit de colectia aceasta, poate unele dintre voi ati si citit ceva carti. Cartile lor sunt incadrate in categoria Chick Lit, cu un continut lejer, amuzant, usor de citit. In general cartile cam au acelasi subiect, tinere femei nonconformiste, cu o viata agitata, in cautare de mondenitati care pe tot parcul cartii ce confrunta cu tot felul de situatii.

Pentru mine aceste carti reprezinta un mod de relaxare, ceva de citit "pe drum" catre servici, in metrou sau atunci cand pur si simplu nu e nimic de vazut la TV. Nu reprezinta genul de carte despre care sa spun "e cartea mea preferata" sau e "cartea care mi-a schimbat viata" e pur si simplu un mod de a petrece timpul liber.

Dupa 3 astfel de carti citite in aproximativ 10 zile, am spus stop pentu ca sunt pretty expensive (intre 20-40 Ron) si e cazul sa investesc si in altceva :).

Le recomand cu mare drag oricui doreste ca isi petreaca timpul altfel sau pur si simplu daca doriti ceva usor si relaxant de citit in autobuz, metrou, in drum spre servici/scoala/facultate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu