11 mar. 2011

Gerovital...succes online Made in Romania

Astazi mi-am propus sa va vorbesc despre cea mai recenta campanie Farmec, pentru noua gama Gerovital Plant. Nu am sa va povestesc cat de bune sunt produsele, desi blogosfera este plina de review-uri pozitive, am sa va spun cum a reusit un brand romanesc sa realizeze o campanie de online marketing cu o rata mare de raspuns, ceea ce rar vedem la companiile autohtone.
 
Ingredientele pentru reteta de succes:


1. Interactivitatea

Pe 1 martie Gerovital a dat startul campaniei online prin publicarea pe trilulilu.ro a unei unei serii de filmulete care deschid portile fabricii clujene. Filmulete cuprind imaginii imedite din fabrica, explica procesul de fabricare si testimonialele specialistilor.  

De ce  Povestea gamei Gerovital Plant a atras peste 5000 de vizualizari? Pentru ca au fost publicate pe siteul ce cuprinde cea mai mare comunicate online si pentru ca Gerovital comunica interactiv cu vizitatorii site-ului  si le ofera acestora posibilitatea sa participe la un concurs.

Gerovital continua promovarea pe Facebook, unde peste 5000 de si-au arata interesul pentru profilul companiei si unde isi impartesesc  parerile pozitive despre produsele testate.

2. Testeaza si spune-ti parerea

Last but not least, campania de testing desfasurata pe site-ul testeaza.gerovital.ro, unde toti cei interesati de noul produs Gerovital din gama Floare de Colt se pot inscrie pentru a primi pachetelul cu mostre si, si...un mic cadou folosit la shopping. 

Aici trebuie punctat si componenta de marketing direct, baza de date, pe care Farmec o va putea folosi cu succes pentru promovarea produselor si fidelizarea actualilor consumatori.

3. Blogging

Gerovital nu a lipsit nici din blogosfera. Bloggeri care au primit spre testare mostrele cu noile produse Gerovital Plant au postat nenumarate feedback-uri. Este o metoda foarte buna de promovare, iar review-urile pozitive ale bloggerilor au o mare influenta asupra atitudinii si comportamentului de consum ale followerilor. 

Aceasta reprezinta o campanie de tipul "asa DA" sau un posibil case study pentru toti cei interesati de marketingul online.

2 comentarii: