
Ingredientele pentru reteta de succes:
1. Interactivitatea
Pe 1 martie Gerovital a dat startul campaniei online prin publicarea pe trilulilu.ro a unei unei serii de filmulete care deschid portile fabricii clujene. Filmulete cuprind imaginii imedite din fabrica, explica procesul de fabricare si testimonialele specialistilor.
De ce Povestea gamei Gerovital Plant a atras peste 5000 de vizualizari? Pentru ca au fost publicate pe siteul ce cuprinde cea mai mare comunicate online si pentru ca Gerovital comunica interactiv cu vizitatorii site-ului si le ofera acestora posibilitatea sa participe la un concurs.
Gerovital continua promovarea pe Facebook, unde peste 5000 de si-au arata interesul pentru profilul companiei si unde isi impartesesc parerile pozitive despre produsele testate.
2. Testeaza si spune-ti parerea
Last but not least, campania de testing desfasurata pe site-ul testeaza.gerovital.ro, unde toti cei interesati de noul produs Gerovital din gama Floare de Colt se pot inscrie pentru a primi pachetelul cu mostre si, si...un mic cadou folosit la shopping.
Aici trebuie punctat si componenta de marketing direct, baza de date, pe care Farmec o va putea folosi cu succes pentru promovarea produselor si fidelizarea actualilor consumatori.
3. Blogging
Gerovital nu a lipsit nici din blogosfera. Bloggeri care au primit spre testare mostrele cu noile produse Gerovital Plant au postat nenumarate feedback-uri. Este o metoda foarte buna de promovare, iar review-urile pozitive ale bloggerilor au o mare influenta asupra atitudinii si comportamentului de consum ale followerilor.
Aceasta reprezinta o campanie de tipul "asa DA" sau un posibil case study pentru toti cei interesati de marketingul online.
U've got ur first tag la mine pe blog!
RăspundețiȘtergeresi mie mi-a placut campania celor de la Gerovital Plant si Ivatherm!
RăspundețiȘtergerePupici!