9 mar. 2011

Vine, vine primavara... cu o noua campanie de la Danone

Asa cum am zis si in ultimul post, o sa va dezvalui cate ceva despre mine. Ati aflat ca am terminat facultatea la Iasi, iar acum o sa va spun ca am terminat Marketing. Sunt licentiata in Marketing, iar in iunie voi deveni specialist in Marketing Strategic, asa ca am o tendinta de a comenta tot felul de campanii promotionale, actiuni de marketing, clipuri publicitare and so on.

Obisnuiesc sa hoinaresc pe siteuri de profil, in cautarea de noi promotii, noi idei si desigur, noi surse de carcoteala. Cei de la Danone au intampinat primavara cu o noua campanie, prin care isi promoveaza cele 2 noi sortimente de iaurt: Multifruct si Mure - Zmeura. Participantii nu trebuie sa faca nimic (un plus pentru Danone pentru ca ofera posibilitatea oricui sa voteze aroma preferata), insa premiile sunt atractive: unul dintre cele 220 coliere Carla Brillanti si o excursie in Palma de Mallorca.


Campania Votează noile gusturi Cremosso! se desfasoara aici: http://www.cremosso.ro/ si e nevoie doar de cateva clickuri ca sa va inscrieti.

Ce spune ochiul meu critici de proaspat marketer iesit pe piata:
- E o metoda excelenta de testare a noilor produse.
- Campanie atractiva, cu multe premii valoroase.
- O metoda de fidelizarea a actualilor consumatori si o oportunitate de a atrage noi consumatori.

All in all, va invit pe toti sa votati aici aroma voastra preferata.

Succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu