29 mar. 2011

I'm going to...Atelier Prevention

Da, in sfarsit mi-am gasit timp sa ma inscriu si sa merg la unul dintre evenimentele Prevention.
Mi-am dorit dintotdeauna, mai ales ca cei de la Prevention imi sunt foarte dragi si ii citesc lunar.

Evenimentul are loc pe 30 martie, in Bucuresti, la Hotel Phoenicia. La evenimentul Prevention se va discuta despre produsele si strategiile care ne ajuta sa avem un stil de viata mai sanatos.


Mai multe detalii despre eveniment puteti afla aici.
Promit ca voi reveni cu pareri si impresii.

21 mar. 2011

Atmosfera Irish pe Valea Prahovei

Weekendul trecut m-am recreat 2 zile la Sinaia, o statiune pe care o vizitez des si unde reusesc sa ma relaxez cel mai bine.

Cand merg la Sinaia, chiar si pentru 1 zi, e musai sa trec pe la restaurantul Irish House. Se afla in centru si e foarte usor de identificat, iar vara are o terasa imensa pe care cu greu treci cu vederea. Restaurantul este unul cu specific irlandez, adica irlandez de la meniu, bautura, muzica si pana la decorul interior. Ei promoveaza in principal faimoasa bere Guinness, iar zilele trecute au organizat chiar o petrecere cu ocazia Saint Patrick...so, real Irish spirit.

Indiferent de anotimp sau zi din saptamana, restaurantul este mereu full si au si de ce. Mancarea este gustoasa, mereu proaspata, meniul foarte variat, pe langa felurile de mancare Irish, poti sa gasesti si mancare romaneasca sau internationala.  Ospatarii sunt numerosi, asa ca nu stai sa astepti sa iti ia comanda si nici sa achiziti nota. Portiile sunt mari, te saturi garantat chiar si cu un singur fel. Preturile sunt ca la fel fata de restul restaurantelor din Sinaia, destul de  acceptabile ( de ex. o pizza mare este 19 Ron sau o portie, imensaaa, de paste 14 Ron).

Ce imi place foarte mult? Atmosfera… este foarte vesela, dar in acelasi timp relaxanta. Muzica este oldies, but goldies, pe alocuri cu ceva muzica romaneasca buna (exclus manele, muzica de club, sau alte pitziponcarii). Daca avet noroc puteti sa ascltati si muzica de la mama lor (adica Irish), care se potriveste perfect cu decorul.

Sunt foarte multe de zis despre acest loc frumos si primitor. Pentru cei care inca nu au trecut pe aici, va sfatuiesc ca atunci cand vizitati Sinaia sa mergeti la Irish House. Pentru cei care deja cunoasteti restaurantul va astept cu pareri, impresii, reclamatii :)

TAG...Despre Blog

Iata ca am ajuns si la primul Tag din viata blogului meu. Am emotii dar promit sa imi fac temele pana la capat. Tag-ul l-am primit de la Alina si ii multumesc mult ca s-a gandit la mine. Acestea fiind zise, sa incepem:

1. Cand ai inceput sa scrii online?

Nu de foarte mult timp... prima postare a fost pe 8 martie 2011. Da, sunt incepatoare, insa promit ca o sa cresc mare :) A fost un inceput timid si nesigur pentru ca sunt mii si mii de bloguri, insa cu fiecare postare am prins tot mai mult curaj.

2. Ce te motiveaza sa scrii pe blog?

Imi place sa povestesc, sa carcotesc, sa impartasesc impresiile, indiferent de domeniu sau subiect, si am considerat ca blogul este locul unde pot "sa ma desfasor". Ma motiveaza ca inca nu vorbesc sigura si am cativa cititori fideli :)

3. Cum reactionezi la comentarii negative?

Fiind in prima luna de viata, blogul meu inca nu a atras comentarii negative. Chiar daca va exista un comentariu negativ, acesta e un semn ca articolele mele atrag atentia, sunt citite si exista pareri pe marginea lui.  Orice comentariu bun sau rau este constructiv (atata timp cat sunt obiective si se respecta bunul simt al blogosferei) si voi incerca sa le iau ca atare.

4. Care a fost ideea initiala de la care ai pornit?

Ideea, de fapt ideile au fost mai multe: sa impartasesc din experienta mea, sa-mi spun parerea despre anumite lucruri sau pur si simplu sa recomand ceva care mie mi-a placut si mi-a facut bine, in speranta ca ii va ajuta si pe ceilalti cititori care cauta o anumita informatie.

5. Ce fel de linkuri tii in blogroll?

Linkuri catre blogurile de Beauty si de Marketing. Cu timpul "oferta" va fi mai mare si mai diversificata :) Imi place sa intru zilnic, chiar daca nu postez, si sa citesc latest news in materie de cosmeticale dar si carcotelile si comentariile colegilor mei de la marketing.

6. Cum te-a schimbat pe tine blogul?

Deocamdata nu m-a schimbat in nici un fel. E doar un loc unde ma pot exprima in voie.

7. Ce asteptari ai in viitor de la blogul tau?

Ce as putea sa imi doresc acum la inceput de drum, decat sa creasca mare (si la numarul de postari, dar si la numarul de vizitatori si prieteni care ma urmaresc zi de zi), sa stiu ca sfaturile mele au ajutat, macar putin, pe cei care au intrat si au citit posturile mele.

8. Cat despre cititorii/vizitatorii acestui blog?
Imi doresc ca actualii cititori sa ramana alaturi de mine, sa nu ii dezamagesc si sa primesc constant feedback de la ei.





11 mar. 2011

Gerovital...succes online Made in Romania

Astazi mi-am propus sa va vorbesc despre cea mai recenta campanie Farmec, pentru noua gama Gerovital Plant. Nu am sa va povestesc cat de bune sunt produsele, desi blogosfera este plina de review-uri pozitive, am sa va spun cum a reusit un brand romanesc sa realizeze o campanie de online marketing cu o rata mare de raspuns, ceea ce rar vedem la companiile autohtone.
 
Ingredientele pentru reteta de succes:


1. Interactivitatea

Pe 1 martie Gerovital a dat startul campaniei online prin publicarea pe trilulilu.ro a unei unei serii de filmulete care deschid portile fabricii clujene. Filmulete cuprind imaginii imedite din fabrica, explica procesul de fabricare si testimonialele specialistilor.  

De ce  Povestea gamei Gerovital Plant a atras peste 5000 de vizualizari? Pentru ca au fost publicate pe siteul ce cuprinde cea mai mare comunicate online si pentru ca Gerovital comunica interactiv cu vizitatorii site-ului  si le ofera acestora posibilitatea sa participe la un concurs.

Gerovital continua promovarea pe Facebook, unde peste 5000 de si-au arata interesul pentru profilul companiei si unde isi impartesesc  parerile pozitive despre produsele testate.

2. Testeaza si spune-ti parerea

Last but not least, campania de testing desfasurata pe site-ul testeaza.gerovital.ro, unde toti cei interesati de noul produs Gerovital din gama Floare de Colt se pot inscrie pentru a primi pachetelul cu mostre si, si...un mic cadou folosit la shopping. 

Aici trebuie punctat si componenta de marketing direct, baza de date, pe care Farmec o va putea folosi cu succes pentru promovarea produselor si fidelizarea actualilor consumatori.

3. Blogging

Gerovital nu a lipsit nici din blogosfera. Bloggeri care au primit spre testare mostrele cu noile produse Gerovital Plant au postat nenumarate feedback-uri. Este o metoda foarte buna de promovare, iar review-urile pozitive ale bloggerilor au o mare influenta asupra atitudinii si comportamentului de consum ale followerilor. 

Aceasta reprezinta o campanie de tipul "asa DA" sau un posibil case study pentru toti cei interesati de marketingul online.

9 mar. 2011

Vine, vine primavara... cu o noua campanie de la Danone

Asa cum am zis si in ultimul post, o sa va dezvalui cate ceva despre mine. Ati aflat ca am terminat facultatea la Iasi, iar acum o sa va spun ca am terminat Marketing. Sunt licentiata in Marketing, iar in iunie voi deveni specialist in Marketing Strategic, asa ca am o tendinta de a comenta tot felul de campanii promotionale, actiuni de marketing, clipuri publicitare and so on.

Obisnuiesc sa hoinaresc pe siteuri de profil, in cautarea de noi promotii, noi idei si desigur, noi surse de carcoteala. Cei de la Danone au intampinat primavara cu o noua campanie, prin care isi promoveaza cele 2 noi sortimente de iaurt: Multifruct si Mure - Zmeura. Participantii nu trebuie sa faca nimic (un plus pentru Danone pentru ca ofera posibilitatea oricui sa voteze aroma preferata), insa premiile sunt atractive: unul dintre cele 220 coliere Carla Brillanti si o excursie in Palma de Mallorca.


Campania Votează noile gusturi Cremosso! se desfasoara aici: http://www.cremosso.ro/ si e nevoie doar de cateva clickuri ca sa va inscrieti.

Ce spune ochiul meu critici de proaspat marketer iesit pe piata:
- E o metoda excelenta de testare a noilor produse.
- Campanie atractiva, cu multe premii valoroase.
- O metoda de fidelizarea a actualilor consumatori si o oportunitate de a atrage noi consumatori.

All in all, va invit pe toti sa votati aici aroma voastra preferata.

Succes.

Trei locuri "must see" cand vizitezi Iasiul

Inca nu am apucat sa va povestesc despre mine prea multe lucruri. Unul dintre ele este acela ca 3 ani din viata mea mi i-am petrecut in orasul Iasi, unde am terminat facultatea.

In cei 3 ani de studentie am descoperit in Iasi 3 locuri pe care eu le consider "must see" cand vii aici. Nu, nu am sa va povestesc despre Catedrala Sf. Paraschiva, nici despre Parcul Copou sau Gradina Botanica, de altfel locuri emblematice pentru acest oras, am sa va impartasesc despre alte 3 locuri deosebite.


1. Sage Cafe.  Este cel mai relaxant si placut loc in care poti sa iti petreci dupa amizile si savura ceaiuri si cafea idn cele mai diverse sortimente. Ceainaria este micuta, dar aranjata in asa fel incat sa te simti confortabil. Cu siguranta va atrage atentia rafturile pline cu cutiute si borcanele cu plante. Daca cumva aveti probleme cu alegerea ceaiului sau a cafelei, un angajat al ceainariei va fi dispus sa va explice cum se prepara fiecare, ce aroma are, cat trebuie sa dureze infuzia pentru fiecare tip de ceai. E un loc din care uiti sa mai pleci si unde veti dori sa va intoarceti. Preturile sunt acceptabile, cafeneaua este amplasata central (langa Biblioteca Central Universitara), insa va asigur ca este o oaza de liniste.

2. Daca v-ati relaxat cu un ceai la Sage, va propun sa porniti la o scurta plimbare catre Manastirea Cetatuia. Deci orasul Iasi e vestit pentru nenumaratele biserici si manastiri, acesta este un loc mai putin cunoscut celor care nu sunt din zona. Manastirea se afla pe una din cele 7 coline, iar accesul este destul de dificil. Daca nu dispuneti de o masina, veti face o plimbare de aprox 15  minute pe jos, pe o strada marginita de padure. Daca nici pana acum nu v-am convins, o sa va spun ca aceasta mini plimbare pe jos va va fi rasplatita cu o priveliste superba atunci cand veti ajunge la destinatie. E un loc departe de forfota orasului, cu foarte multa verdeata, flori si aer curat, de unde poti admira panorama deosebita a orasului. 

3. Dupa plimbarea catre Manastirea Cetatuia, sunt convinsa ca doriti sa mancati ceva bun, cu numai in Iasi va garantez ca veti gasi. Nu, nu e vorba de ceva specific, ci va invit la Warda. Acest mini restaurant se vrea a fi un Fast Food, insa va garantez ca nu pentru asta este vestit, ci pentru Shoarma facuta ca "la mama" acasa. Shaorma de la Warda este vestita pentru reteta strict arabeasca si pentru sosul unic, pe care nu l-am mai intalnit in alta parte. De ce sharoma de la Warda, si nu o shaorma "de la colt "? Pentru ca aici veti descoperi cat de ospitalieri sunt arabi si cat de frumos sunt tratati toti clienti, chiar daca au comandat o simpla shaorma. Patronul arab va avea grija de fiecare client, sa nu ii lipseasca nimic, il va intampina inca de la intrare, va fi atent sa primiti comanda imediat si nu in ultimul rand, la plecare va intreba fiecare client daca s-a simtit bine. Data viitoare cand veti reveni sa nu fiti surprinsi ca isi va aduce aminte de voi, cand ati fost ultima oara, ce ati comandat si va trata cu acelasi respect.

Dupa vizita la ceainarie, plimbarea pe una dintre cele 7 coline si o masa deosebita la restaurantul Warda, va garantez ca veti dori sa reveniti in Iasi.

Va promit ca am sa va mai poveste multe lucruri despre Iasi, pentru ca este un oras deosebit in care vor reveni de fiecare daca cu multa placere.

8 mar. 2011

The Body Shop atenteaza din nou...

...la portofelul meu.

Intre mine si The Body Shop e o veche prietenie, intrerupta din motivul "vanzatoarele sunt prea enervante si nici nu ma lasa sa analizez fiecare produs".

Dupa cativa ani de pauza, ne-am regasit si am inceput timid cu un Body Butter din gama Wild Cherry. Ambalajul arata bine, e tentant si am zis why not.

The Body Shop promite pentru acest produs:
  • Unt hranitor pentru corp ce ofera o hidratare de pana la 24 de ore.
  • Catifeleaza, netezeste si parfumeaza pielea. 
  • Cu parfum de cirese salbatice.

Dupa 2 saptamani de teste eu zic asa:
  • Are un miros divin; prima reactie cand deschizi capacul e sa mananci crema... miroase a inghetata de cireste cu frisca.
  • Consistenta e cremoasa, foarte fina si usor de aplicat.
  • Nu lasa urme grase, intra relativ repede in piele.
  • Pielea ramane fina si foarte hidratata, iar mirosul persista cateva ore bune.

Ce nu mi-a placut:
  • Se consuma foarte repede; recipientul meu de 200 ml a durat cam 2 saptamani.
  • E destul de scump; borcanelul in varianta mini a costat 21 Ron.

Voi ramane in continuare fan The Body Shop, iar urmatoarele produse la testat sunt gelurile de dus.

Chick Lit

Asa cum v-am promis, multe dintre postarile mele se vor referi la cartile pe care le citesc, pe care le recomand sau de ce nu, cartile care mi-au atras atentia intr-un sens pozitiv sau negativ.

Dupa o luna intreaga de sesiune, plina de examene, proiecte, vrafuri de cursuri, mai mult sau mai putin interesante, pline de termeni scortosi, am decis ca e cazul sa imi dezmortesc mintea si sa trec la ceva mai light, usor de digerat, care nu solicita prea mult neuronii deja afectati de analizele BCG si sisteme expert de marketing.

Prin urmare, am decis sa apelez la colectia Chic, de la editura Polirom. Sunt convinsa ca ati auzit de colectia aceasta, poate unele dintre voi ati si citit ceva carti. Cartile lor sunt incadrate in categoria Chick Lit, cu un continut lejer, amuzant, usor de citit. In general cartile cam au acelasi subiect, tinere femei nonconformiste, cu o viata agitata, in cautare de mondenitati care pe tot parcul cartii ce confrunta cu tot felul de situatii.

Pentru mine aceste carti reprezinta un mod de relaxare, ceva de citit "pe drum" catre servici, in metrou sau atunci cand pur si simplu nu e nimic de vazut la TV. Nu reprezinta genul de carte despre care sa spun "e cartea mea preferata" sau e "cartea care mi-a schimbat viata" e pur si simplu un mod de a petrece timpul liber.

Dupa 3 astfel de carti citite in aproximativ 10 zile, am spus stop pentu ca sunt pretty expensive (intre 20-40 Ron) si e cazul sa investesc si in altceva :).

Le recomand cu mare drag oricui doreste ca isi petreaca timpul altfel sau pur si simplu daca doriti ceva usor si relaxant de citit in autobuz, metrou, in drum spre servici/scoala/facultate.

In loc de "Introducere"

De ce un nou blog printre mii si mii de alte bloguri?

Pentru ca sunt curioasa si vorbareata, pentru ca mi-am innebunit prietenii si colegii povestind si carcotind despre orice: carti, produse cosmetice, campanii promotionale, pentru ca imi place sa dau sfaturi si sa recomand un produs cosmetic sau un restaurant, pur si simplu pentru ca imi place sa vorbesc despre lucrurile care m-au impresionat intr-un anumit mod.

Va invit sa discutam despre orice lucru frumos si sunt nerabdatoare sa populez blogul si sa va impartasesc parerile mele.